czwartek, 14 marca 2019

BeMyEye - zarabiaj na mikropracach.

  Pierwsza tego typu aplikacja z jaką miałem styczność. Mocno nie dowierzałem, że coś takiego może działać i rzeczywiście dać zarobić. Światełko niepewności podgrzało dodatkowo samo tłumaczenie aplikacji rodem z translatora, ale postanowiłem, że przy okazji dam jej szansę.
dowód wypłaty za 16 misji
(około 4 godzin pracy)
  Pierwszą moją misją był audyt stacji benzynowej. Kiedy żona robiła zakupy w drogerii postanowiłem spróbować sił na bezobsługowej stacji przy sklepie. Kilka fotek otoczenia, kilka odpowiedzi na proste pytanie i zadanie wysłane. Po kilku minutach otrzymuje powiadomienie push o akceptacji misji - nim żona skończyła zakupy ja w teorii byłem bogatszy o 22zł. Z jednej strony zadowolony z drugiej zaś te pieniądze to wciąż fikcja, która kosztowała mnie około 8 minut życia (lub spokoju od zakupów) - próba zlecenia wypłaty na PayPal i oto po 3 minutach wiadomość email od procesora o przesłanych środkach na moje konto! To naprawdę działa!

  W aplikacji działa system poleceń. Standardowo z każdego polecenia obie strony otrzymują po 4zł po pierwszej poprawnie wykonanej misji przez nowego użytkownika. Czasami zdarzają się akcje tymczasowe, że premia ta jest większa pod warunkiem, że pierwsza misja zostanie wykonana w jakimś konkretnym terminie. Oczywiście zachęcam do skorzystania z mojego kodu polecenia. Wystarczy go wpisać podczas rejestracji nowego konta na terytorium polski. Jest to o tyle ważne, że korzystając z kodu konkretnego kraju to tylko tam można wykonywać zadania! Sam mieszkam blisko niemieckiej granicy i multum bardzo dobrze płatnych zadań przechodzi mi koło nosa.
kod polecający PL:
v96l1q

  Wcześniej wspominałem o tłumaczeniu aplikacji. Firma zarejestrowana jest we Włoszech i oddziałów w innych krajach nie ma. Kilkukrotnie jednak kontaktowałem się z supportem w języku polskim i nie było problemów z komunikacją - wszystko z automatu jest tłumaczone w obie strony. 

Podsumowanie:

  • Jak zarabiać: Wykonuj proste misje lub ankiety. Udaj się pod wskazane miejsce na mapie i wykonaj zadanie zgodnie z instrukcją. Z mojego doświadczenia wynika, że w dni robocze zadania sprawdzane są w maksymalnie kilkanaście minut.
  • Rejestracja: W teorii to minimum 18 lat, poza tym bez żadnych wymagań, wystarczy tylko zainstalować darmową aplikację.
  • Wypłaty: Zarobione pieniądze można wypłacić na konto PayPal. Minimalna kwota wypłaty to 20zł i można ją zlecić początkowo raz na 14 dni. Wraz ze zdobytym poziomem nasze przywileje rosną w tym też skraca się okres między wypłatami nawet do 1 dnia.
  • Podatek: Przy rozliczaniu rocznym swojego podatku należy uwzględnić dochód zaczerpnięty z aplikacji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz