wtorek, 19 marca 2019

opinie.pl - zarabiamy na ankietach cz. 1

  Pierwszym moim panelem z płatnymi ankietami była Ankieternia z PayBack, ale jako, że zrezygnowałem z tego programu lojalnościowego, to poszukałem w sieci innych rozwiązań i tak trafiłem na opinie.pl
  Choć korzystam ze swojego konta głównie przez aplikację na system android to pokusiłem się też o logowanie przez www. Co cechuje ten panel to miła dla oka, prosta i przejrzysta strona. Bez zbędnych dodatków mamy tylko to, co niezbędne.


  Ankiety są dość nisko w mojej hierarchi dorabiania z uwagi na ich żmudny i dość czasochłonny charakter i choć nie wyczekuje powiadomień o dostępności nowych badań, to staram się je w miarę na bieżąco wykonywać.
  W panelu opinie.pl pierwszą wypłatę zleciłem na PayPal. Niezbędną ilość 10 000 punktów (równowartość 50zł) zbierałem równy miesiąc od daty rejestracji.

  Ilość dostępnych ankiet jak to w takich panelach bywa nie jest w żaden sposób gwarantowana. Wszystko rozbija się o to jak mamy uzupełniony profil i czy akurat mieścimy się w kręgu zapotrzebowania na danych respondentów. Nie ma tu więc jednego, sprawdzonego klucza. Na pewno pomaga tu utrzymywanie aktualnych danych w swoim profilu oraz nie odpowiadanie na ślepo. System na pewno z czasem wyłapie niezgodności i przestanie podsyłać nowe ankiety. Warto tu tylko zaznaczyć, że zaproszenie możemy otrzmać nieczęściej niż 3 razy w tygodniu! Dlatego wielu użytkowników korzysta z kilku paneli jednocześnie by zawsze mieć co robić. 
  Przejdźmy do zakładki ZA ILE?, a no i tu też bywa różnie, przed ankietą mamy zawsze pokazane ile punktów możemy zyskać. Dla przykładu osobiście trafiłem na ankiety między 20 a nawet 1200pkt i to była najwyżej opłacona ankieta jaką zrobiłem na obecną chwilę. Za samo przystąpienie i uzupełnienie profilu powitalnie zyskujemy kolejno 200 i 400pkt. Dodatkowo na stronie funkcjonuje system poleceń - za każdą zaproszoną osobę zyskujemy 20% jego zdobytych punktów.

Podsumowanie:

  • Strona www: opinie.pl
  • Jak zarabiać: Wykonuj ankiety na komputerze, tablecie lub smartfonie, w każdym miejscu i o każdej porze.
  • Rejestracja: Darmowa rejestracja konta, jedyna restrykcja o której mówi regulamin, to ukończone minimum 18 lat. 
  • Wypłaty: Zarobione punkty można wymienić/wypłacić na konto bankowe lub PayPal, doładować telefon, wesprzeć fundację charytatywną lub wymienić punkty na voucher Zalando. Przelicznik - 1pkt = 0.005zł. Wypłaty PayPal realizowane są do 15 dnia następnego miesiąca po którym wypłata została zlecona, na konto bankowe w ciągu 4 dni roboczych. W pozostałych wypadkach realizacja następuje natychmiastowo.
  • Podatek: Panel rozlicza za nas podatek na zasadzie ryczałtu. Nie trzeba więc podejmować żadnych kroków przy rozliczeniu rocznym.
  • System partnerski: Za każdą nowo zaproszoną osobę otrzymujemy 20% punktów zdobytych przez zaproszonego.

Przy rejestracji proszę o skorzystanie z mojego linku polecającego: 
http://rejestracja.opinie.pl/zapros.htm?u=76606873

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz