czwartek, 14 marca 2019

Na dzień dobry

Na dzień dobry przydałoby się kilka słów wstępu. Będzie to blog na którym będę się dzielił metodami jakimi dorabiam używając komputera i smartfona, głównie smartfona. Dorabiał przez duże "D", bo pracuje na etat i opisywane tu sposoby to tylko dodatek czasem z nudy, a czasem z ciekawości. Niekoniecznie też trafią tu odkrywcze metody, ale na pewno skuteczne. Inne pewnie z czasem poznam dzięki Wam.


  Swoją przygodę zacząłem dość przypadkowo, bo poprzez polecane aplikacje przez market Play. Podrzucono mi nazwę BeMyEye z opisem o zarabianiu przy prostych misjach. Nie muszę dodawać, co zwróciło moją szczególną uwagę ;) Sceptyczny, ale z głęboko zakorzenioną wiarą w świat i ludzi pomyślałem, że przy okazji to sprawdzę jeśli nie będzie to wymagać większego wysiłku. Potem już poszło z górki i lista zainstalowanych tego typu aplikacji szybko urosła.
  Innym sposobem od dawna były też ankiety w zamian za punkty PayBack, ale z tego w pewnym sensie zrezygnowałem. Tzn. Ankiety nadal wypełniamy, ale już w samodzielnych panelach - Z PayBack rezygnując całkowicie po ostatnich zmianach na minus przy punktowaniu.

Zapraszam i życzę ciekawych lektur gdzie będę starał się wyczerpywać tematy wszystkich moich sposobów na zarobek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz